Fylletaxi igår

och kvällen slutade med att jag hamnade i Bjuv på inflyttningsfest hos Martin och Stina, vi har lovat att renovera deras hus gratis om dom handlar grejjerna på mitt jobb, så det ska nog gå bra...
Framåt midnattshållet var jag fylletaxi för andra gången, där vi proppade min kära Mazda till bristningsgränsen och fick fråga oss fram för att hitta ut ur Bjuv..skumt...
Alla stjärnor var på inflyttningsfesten så det var riktigt gött att träffa alla igen, var en vecka sen sist typ, lite mer..,ja, Jonas, Jonatan och Henrik började snacka USA-resa igen haha vet inte vart detta hamnar...är ju sjukt sugen, drömde att jag sprang genom ett bostadsområde i Las Vegas häromdagen mitt i natten...kanske var ett tecken?

Idag är man utvilad och tittar ut i hallen så börjar man undra om man glömde släcka i hallen men ikke! Det är vårsolen som skiner in, riktigt riktigt gött! Öppnade balkongdörren men det var ganska kallt haha kanske skulle ta på mig lite istället...
Idag är det tvätt som gäller men det blir inte förräns ikväll för jag tänker inte missa detta grymma väder!!!

Ska hitta mina piloter och en mössa, dra på mig conversen och sen ses vi på gröningen!!!

Tja!!! Fyfan va detta väder kan pirra till det i magen!



Kommentarer
Postat av: Linda

Du var i bjuv och du kunde inte ens hälsa på mig? :O Dålig stil!

2010-03-14 @ 23:17:22
URL: http://leindou.blogg.se/
Postat av: Kimmen

Ah men asså bruka allvar, ja blev fan mörkrädd i den byn,...no chance girl!:P

2010-03-15 @ 00:30:15
URL: http://airwolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0