Sitter...

i köket nu och är sjukt avslappnad...har faktiskt tagit mig friheten och knäckt två iskalla öl från balkongen, frös händerna av mig när jag cyklade hem från jobb...så detta var jag värd och drömmer mig bort till varmare breddgrader...vill ha sol..nuuuu...så som det vart kallt denna vintern borde ju göra att vi får sjukt vaaarmt i sommar..eller??

Annars då, såg Avatar på bio igår.. den var riktigt snyggt gjord med snygga sensmoraler inbakade hela tiden,..men jag somnade ifrån den 2 gånger haha den var sjukt lång...men bra gjord, snyggaste filmen jag sett..

Veckan har gått sjukt fort, imorrn är det fredag.. jobbar helg men det går ju lugnt...inget långt pass på lördag..å sen ut me grabbarna på kvällen och göra stan... Ser jag fram emot...blir väl tivoli som vanligt!? Hahaha Kickstart My Heart i Vinylen skall önskas as usual...

Brynäs vann med 4-1 mot Timrå! 3 friska poäng till och helt plötsligt börjar slutspel kännas som ett säkert kort...Kahnberg gjorde 2 mål och det är bara att tacka å ta emot. Nästa match i kväll är kära Ateltico Madrid borta mot RC Celta de Vigo ikväll i Copa Del Rey....blev 1-1 för två veckor sedan...se fan till å vinn detta nu Atleti...


Jag har lagt till en skön video som ja hade lite som klädinspiration under gymnasietiden... haha säckiga byxor å en vit WCT-ziphood tillsammans med en stoooor luvjacka!!!! Sikka tider!!

Puss å kram sej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0