Kvällen..

har jag spenderat med Jonatan som hängde med mig till Willys för att veckohandla, blev fan 3 fulla påsar och ett stort paket ägg typ 24 st... får käka som fan...whatever nu är kylskåpet lyxigt fullt igen=)
Har ju tänkt laga mat hemma och bli nyttig så då får man handla hem en del skit...men det ska bli kul..

Lagade cykeln idag innan jobb, det var ventilen som var trash, så riktigt gött att cykla igen!!! Efter jobb idag så cyklade jag hem, och vad händer då!? Jo helt plötsligt går själva tramp-funktionen sönder så jag cyklar å cyklar men den rullar liksom inte framåt... kedjan sitter som den ska...men inte ett jävla skiiiit händer!?!?!?! Fuck this, orka denna cykeln! Jag ska lämna den till mästerfixarn JayLo men undrar om han kan fixa den!? Tåls att följas upp, spännande va...

Vi satt här hemma och drack kaffe å snacka skit...och snackade lite USA,...funderar på att kanske skippa Las Vegas och bara hänga på Sunset Strip istället...ganska gött det med.. och vi disskuterade om man kanske hittar en svinigt rik brud i Hollywood/OC-trakterna som man kan leva med!? Hmm kanske...vi ska även inte hyra en fin bil utan ett trashigt ful bil...haha gött mos

Jag e lite seg nu, varm i ansiktet, kanske för ja eldar doftljus precis bredvid datorn, så nu luktar det tuggumi-tjej i lägenheten...det funkar...

Sov gott...


Kommentarer
Postat av: Jenny "Toys"

Hitta en brud i hollywood? Vad blir du då, svenska hemmakarl ;) hade varit något. Förväntar jag mig att se dig snart på tv då ;) Hur går det på clasan?

2010-01-28 @ 05:20:34
Postat av: Kimmen

Ah men vadå det ska väl inte va omöjligt eller? Hemmakarl det hade ja klarat i hollywood,..inga problem! Hur går det för dej då jenny?

2010-01-28 @ 20:33:21
URL: http://airwolf.blogg.se/
Postat av: Schlundan

annars får du snacka med denniz så kanske han kan kolla cyklen till dig.. han har ju jobbat med sånt :)

2010-01-29 @ 15:13:43
URL: http://schlundan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0