Sweden Rock...

Festival har verkligen lyckats iår med en skönsjungande skara hårdrocksband! När Aerosmith blev klara så fick jag panik, för kunde inte boka biljetter från jobb, så Ida fick göra det=) Gött säger jag om det..,.har ju sett Aerosmith innan men dom e ju kult och har man läst boken om dom så gör det ju inget om man ser dom igen, Steven Tyler är ju fortfarande riktigt duktig sångare och dom har ju riktigt sjuka hits som "Love in a elevator",  "Dude looks like a lady" och självklart "I dont want to miss a thing"...känns som det blir värme och kärlek på festivalen=)

Asså vädret e ju sjukt ostadigt...nu snöar det igen...känns som sommaren kommer bli lååång och vaaarm...

Nu var det längesen jag var i Trollhättan och hälsade på släkten...kommer nog göra det vecka 9 och samtidigt hälsa på herr Mathias och fru Therese i bonne-landet Lischöping..=)

Ta det lugnt i snööövädret!



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är avis som bara den för att du ska få se aerosmith...buhu.

2010-02-18 @ 19:06:00
URL: http://mariafalks.blogg.se/
Postat av: Lilla My

Lite dålig uppdatering här tycker jag ;-)

2010-02-24 @ 22:16:34
Postat av: Pärlan

Alltså Aerosmith var lågnt ifrån så bra som dom borde vara senast dom var på SRF och det enda som är värt att se där än så länge i år är DAD, men det känns inte befogat att ens köpa en endagasbiljett för att se dom en gång till. Hade det varit NOFX hade jag inte tvekat...

2010-03-01 @ 00:26:48
URL: http://parlplattor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0