Ooookayyy...

har precis kommit hem från träningen och druckit upp min proteinshake, men idag var sista shaken, för den tog slut, så måste handla ny i veckan...köra vidare på chokladsmak tror ja, vågar inte testa något annat... Många säger att proteinshakes efter träning inte funkar utan att man bara ska äta bra med mat, men jag kör både och, tar en direkt efter träning och sedan hem för att äta ordentligt med middag...grejjen e ju den att middagen tar ju ändå minst en timme för mig att fixa från att ja klivit ur duschen och då är det bra och fyllt upp med lite energi fram till mat...jaja alla har väl olika åsikt om detta... I vilket fall som helst skiter jag i va alla säger, Ida och ja träna ihop idag och spana folk på gymmet, sjukt mycket folk idag som ville svettas...Vi ska boka afrikansk dans på Nautilus, undra hur fan det kommer gå, riktigt stört men han ville vi skulle testa det så va fan, har man inte provat ska man inte klaga...

Idag spanade jag ytterligare efter snygga träningskläder, denna gången på Väla, och hittade riktigt snygga kläder så nu vet ja vad jag ska köpa..kanske gör det till helgen...har ju tvätt-tid på söndag, inget vidare, kan ju inte vända ut å in på underkläderna i all evighet...haha

Fan, ja har hittat en sjukt kul sida om man tycker om att kolla kändisar å skit på nätet,
www.posh2.se...lite såna där papparazzi pics, sånt tycker ja e kul iaf...

Var inne igår på Game i stan och bokade "Heavy Rain" till ps3, ser riktigt snyggt ut..ska byta in sne-köpet ""The Saboteur" som totalt sög getpung, sämre spel finns inte, möjligtvis "Totall Recall" till Nintendo 8-bitars...

OS börjar snart, köpte aftonbladet och en os-bilaga som kommer bli lektyr kommande veckor, naaajss

Nu ska jag värma mat i mikron som jag gjorde i helgen och lite senare ikväll blir det en tripp till en nära vän=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: bambi

haha ni två på afro-dans.. jag BER dig låt mig få följa med och beskåda!!

2010-02-09 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0