Måste börja...

med att skriva fy fan va gött att Atletico Madrid revancherade sig efter 5-2 förlusten i september-09 mot Barcelona, genom att spöa dom hemma på Vicente Calderón stadion med 2-1 i söndags!!! Trodde inte mina ögon när matchuret visade 2-1 efter full tid.... Diego Forlan och Simao är helt fantastiska...Simao nätade en frispark igen och Forlan är som han är....sjukt bra...ibland får räkna med ett å annat magplask som Atleti-fan men man ska fira när det går bra!!.... Laget har fan gått till Copa del Rey final som spelas i maj där Sevilla väntar...och möter även Galatasaray på torsdag i 16-delsfinalen i Europaleague...=)

Sweden Rock känns jävligt hett nu, heta grupper avlöser varandra och senast i raden är som alla vet Guns n Roses, så det kanske e bra och köpa biljetter snart...var ju 2007 jag var där senast, känns som en evighet...Blir ju en del festivaler i år...SRF och Sonisphere i Sthlm så några band kommer man ju se...Och Mötley Crue i Stockholm är självklart det klassiska som jag längtar mest till...även om det är 4e gången ja ser dom och även om Guns n Roses och Iron Maiden är band ja ser för första gången så är Mötley varmast om hjärtat...Sleeze..=)

På fredag ska jag och grabbarna upp till Sthlm och grisa över helgen...vi ska se Rammstein på lördag och sen glida rundor i stan hoppas jag... och vi ska inte åka upp i min bil som alla verkar tro! ...

På måndag så skall det bli Afrikansk dans på Nautilus haha, dags att prova på detta heta träningsätt, jag å Ida ska försöka briljera där, kollade genom fönstret igår och det verkar sjukt svårt, med mycket takter och steg, men om vi får instruktören att spela Kickstart My Heart så dansar vi nog som gudar, det funkar ju alltid på tivoli så..

Ikväll har jag fått skratta över en del roliga kommentarer som sagts haha ..nu ska ja äta min mat som ja skulle ätit för typ 2-3 timmar sen...

Lägger till en bild jag tog på mina favoriter från besöket i Barcelona i höstas...

gooonatt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0