Fredagen...

närmar sin ände för denna veckan och jag ska steka lite blodkorv med sallad och lingonsylt. Det är riktigt gott och ganska nyttigt har jag hört, en del järn i den förbannade korven..=)

Dagen på jobb gick faktiskt riktigt snabbt och smidigt...tänkte det skulle gå utför för jag sov 30 sekunder in i mitt mobilalarm som är "Livin on a prayer" med Bon Jovi, och när ja inte vaknar direkt brukar det störa resten av arbetsdagen, men det gick fan bra. Direkt efter jobb drog jag hem och hämtade träningskläder och körde ett pass på gymmet...svettades ordentligt på uppvärmnigen men blev ganska kall snabbt för jag och Jonatan hängde mest å snacka skit, men efter ca 25-30 min så gick han och då drog jag igång...Ska dit imorrn med och köra tänkte jag...
Måste nog fixa lite nya träningskläder känner jag....köpa funktionella kläder som andas eller snygga trashkläder så man svettas som en gris men ser cool ut!? Eller en blandning kanske...Älskar Adidas kläder, så det får nog bli funktionella Adidas...ser ju fan alltid cool ut i vad som helst...

I helgen är jag ledig, har inga direkta planer, Mathias och Therese har kommit ner från norrland (Lidköping) så vi kanske ska hänga lite under dagen för att sen sluta upp på kvällen hinka bira kanske..vem vet..

Jaja , ha en skööön fredag för ikväll blir de freeeedasss mysssssss!

Ciao

Kommentarer
Postat av: bambi

träna med mig istället... mindre skitsnack, mera mjölksyra ;)

2010-02-08 @ 09:14:46
Postat av: Kimmen

Ahhh men ska träna idag ju, men är du där då!?!:P

2010-02-08 @ 11:50:50
URL: http://airwolf.blogg.se/
Postat av: bambi

då måste jag ju gå som "gäst" med nån som redan är medlem...

2010-02-08 @ 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0