Återigen måndag...

och jag tycker helgerna försvinner oförskämt snabbt. Kan det vara för att man har kul så tiden går så fort eller? Antagligen =) I helgen har jag bara softat och hållit mig sjukt vit från alkoholen, riktigt gött att inte gå ut på pardeey denna helgen och slippa huvudvärk och långa sovmorgnar...

I lördags var det besök på Nova i Lund, riktigt mysigt och jag hittade ett å annat att handla,...köpte en hatt som jag ska ge en chans till våren.. har aldrig haft hatt innan men va fan man får prova sig fram, ja tyckte den var fett snygg iaf, bilder kommer nedanför..

På kvällen fick jag besök av kompisar så vi satt och snacka skit och drack fint fram till småtimmarna,..jag hade ingen vinöppnare så jag fick upp korken med en nöt-knäckare, inte för jag vet hur det gick till men det var lite vin över golvet sen kan man säga.

På söndagen blev det Familia där det var mycket folk av nån konstig anledning. På kvällen blev det mysig middag (korvstroganoff sjukt god!) med A night at the roxburys i spelaren, fan dom e störda...."Nooooo.....Yeeeesss!!" haha älskar musiken i den filmen...Kvällen avslutades med Super Bowl hemma hos Ida, med lite Miller och amerikansk fotboll in på morgontimmarna... Sen var det bara raka vägen hem till bingen...

Idag ska jag in till Nautilus och träna, in på Gecko och köpa ett halsband som gick sönder av en konstig anledning!? (eller? hahaha:P) sen ska jag faktikt skura golvet här hemma..sååå är ja nöjd!

Chilla lugnt där ute..




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Posar´n!

2010-02-08 @ 21:54:33
Postat av: Anonym

Hatten var ett bra köp =)

2010-02-09 @ 12:17:11
URL: http://ttp://
Postat av: Maria

Det är då man går till grannen 2 trappor upp som festade o har vin öppnare. :) Så nu vet du det. granarna spanar på dig. FB avslöjar allt.

2010-02-15 @ 19:57:42
Postat av: Kimmen

Haha vaaa har ni fest i trapphuset utan att bjuda mig? Det är fult att spana på grannarna!=) ...har jag dej på facebook? whaaaat...!

2010-02-15 @ 23:25:51
URL: http://airwolf.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej du har inte mig men du e taggad i mina festbilder från Patrik´s 30års dag, Lisa sa det var du som bodde i trappan o så hamna jag här :)Hunnit med en fest till men då såg jag att du svek o stack till Sthlm.

2010-02-24 @ 15:29:34
Postat av: Maria

Måste även till lägga att A night at r... regerar. Vet inte hur många gånger jag sett den. Bra smak :)

2010-02-24 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0