Shit...

nu får man fan damma av denna blogg lite granna,sjukt längesen...

Söndag idag och tvättat bilen in och utvändigt, bytt till sommardäck och köpt ny wunderbaum..black classic i luv it!! Nu är våren här på allvar, jag testade mina camo-converse och dom satt där dom skulle...våren känns i hela kroppen!!! Och även på vägarna, för igår kom det ca 3.000 Nissan Skylines efter varandra på Stenbocksgatan, och då vet man att det är på väg mot sommaren!!! Samt att kön på MacDonalds på stattena är 10 gånger längre än vanligt, men det får man ta, lite av Helsingborgs charm..och hade jag haft en Skyline hade väl jag också legat i samma kö..?

Igår blev det lite Jack o Cola på Casa de Sleeze när det var dags för El Classico..riktigt spännande match.. älskar Cristiano Ronaldo, sikken kille men igår gick det inte... Vill tillägga att Ateltico Madrid är det enda laget denna säsong som spöat Barcelona....Forza Atleti!!
Ikväll Espanyol-Atletico Madrid, tv match på fyran, missa inte denna...

Nu ska jag iväg och grilla första gången i år, riktigt gött,...Snart dags för årets första dopp i havet också?

Körde lite i stan idag med rutorna nere och Van Halen på hög nivå, äntligen kan man göra detta utan att få drivis på pungen=)

Ha det gött där ute! Sommaren är på väg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0