Seriöst.......

nu har fanimej shittet hittat fanet.... Jag stod idag och speglade mig av någon anledning på jobb på glasögonstativet, lite så där allmänn spegling...och va fan ser jag då....ett fucking vitt liiiitet hårstrå?!?! Och det var inte efter senaste slingningen...hmm lagom roligt, men jag rykte bort fanskapet och hoppas aldrig få se det igen...haha nää så illa är det väl inte...eller jo det var det, ja älskar mitt hår,,,men det kanske var ett tecken på att ja ska slinga mig i sommar, som ja tänkt men vet inte riktigt när...

Jag har börjat käka frukt som bara den, och det stämmer att man mår mycket bättre och får finare hud och allt vad det innebär...men främst så blir man sjukt pigg av det..kan rekommendera det starkt till alla som är trötta efter vinterns långa vistelse och island bidrag till att det aldrig kommer bli varmt här igen förräns i september lagom till Usa resan haha

Igår var jag på Casa de Sleeze och kolla fotboll x2, skånederbyt och även champions league...kvällen slutade inte med att ja åkte till Maxi utan i lite fylleparty när två galningar kom på besök med ett flak öl...men jag var pigg och fräsch på jobb idag så det var inga problem... däremot trodde jag att det skulle gå segt på träningen ikväll efter jobb, men det gick skitsmidigt och jag var pigg hela rundan...kanske beror på frukten vem vet=) Man försöker träna en del nu inför sommaren och man skjuter ju på det så nu när det är några månader kvar så tränar man som en idiot, men kul är det och så länge jag inte blir tränings narkoman uta prioriterar allt annat viktigt före det så funkar det skitbra, nu ska jag även börja med löpningen till helgen, och det ser jag fram emot..=)

Nästa helg är det pingst och jag tänkte kalasa som fan men föräldrarna kommer ner med sin husbil och hälsar på så det blir nog lite mys i den och resa lite söderut, mamma vill till smygehuk men ja tror inte hon vet vilken håla det verkligen är...det får bli centrala malmö haha

Nu ska bilen tas om hand också, den ska på tusenmilaservice, besiktning och även framrutan ska ja byta efter ett litet tråkigt stenskott som hände i vintras, inget som stör men man vill ju att den ska va lika fin som sin förare haha

Over and out bitches!



Kommentarer
Postat av: Karolina

Darling... nu börjar saker hända :))) nu är du snart man på riktigt ;)

2010-04-21 @ 22:54:33
URL: http://kajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0