Nuuuuuu...

...är man där igen i bloggandet,...faktiskt riktigt skönt ibland att skriva av sig och allra helst kul att gå tillbaka och kolla vad man gjorde och skrev förr, jag har ju faktiskt haft denna ett litet tag nu...Idag när ja satt på Actic så tänkte jag att det e fan kul ibland att skriva, jag var verkligen inte den som skulle skriva blogg...jag hatar blogg,...men jag sitter här ändå! haha så kan det gå...

Idag har det varit långdag på jobb men jag var ute i det soliga vädret en stund på rasterna,...försökte få lite sol och känner mig lite varm men va fan, det e säkert för jag precis duschat...

Jag är lite inne på att förändra min frisyr... kanske köra mohikan som jag gjorde efter gymnasiet...och slinga allt blont...men det kanske e ute...nånting måste jag göra nu när sommaren närmar sig... jag trivs i slingat hår, visst mörkt funkar med, men det e roligare med lite annorlunda....eller så kanske jag bara ska låta allt växa och toppa det allt efter som...nu låter detta sjukt fåfängt kanske men man ska bry sig om sitt yttre och jag försöker iaf...
Jag vill bli brun... nu..

Idag på rasten hann jag med att lägga undan lite kläder på Tretton i stan, ett par byxor och en tröja..ska även handla löparkläder imorrn så det blir gött... Hon på Tretton skratta sjukt mycket åt mig när jag gick ut och in och provade kläder, vetefan varför, ja drev lite med henne och hon med mig så vi hade skoj, men iaf imorrn cashar jag dom...gött me nya kläder i helgen..kanske lägger in bild nån gång nu när jag är mästebloggaren...

Lägger in lite bilder på mig i olika frisyrer så får ni fan skriva vilken ja ska ha...
ciao från Jean pierre barda känns de som ibland...

Bild från idag...


Från Barcelona...


Limmared tror jag..


2007 tror jag...



Kommentarer
Postat av: anonym

fyfan va du e gay kim;)

2010-04-23 @ 14:30:41
Postat av: Noveau

"Limmared" =)

2010-04-24 @ 17:27:31
Postat av: L I N A W E R N E R

Den bilden från barcelona var skit snygg på =)

2010-04-27 @ 19:59:11
URL: http://razorkajza.blogg.se/
Postat av: Mickis

Harkel harkel. Det bloggas väääldigt dåligt här.. lite uppdatering efter festival och grejer kanske ;)

2010-06-18 @ 09:59:16
URL: http://www.mikaelajepsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0