Jag börjar...

få lite resfeber inför USA resan den 8e september. Ja, jag vet att det är sjukt långt dit, men igår satt vi och snackade resan på Edelweis (like oldtimes Mathias!..då vi tog oskulden av Jäger/redbull!!) över några kalla och man får liksom sköna känslor över detta haha vi funderade på om vi kommer se "tupp-fajter", "alligator-wrestling" och annan hillbillyskit när vi är i Tennesse haha skönt
Men en del ska jag ju hinna med innan september... det första projektet är ju Sweden Rock Festival där jag tagit ledigt ett par dar och sedan Sonisphere i Stockholm...på min ledig helg, men sen blir det häng på gröningen och en jävla massa bad och sol hoppas jag...

När jag cyklade från jobb till träningen och förbi Hampan och såg solnedgången så fick ja lite "längta tillbaka" känslor till Hafsten, sommarstället där jag är uppväxt på somrarna sedan 23 år tillbaka...där har familjen firat midsommar och bott under sommaren och där har jag haft mina barndomsvänner och hittat på både det ena och det andra, men efter förra sommaren så sålde föräldrarna sommarstugan och köpte en husbil så nu kommer dom ner på pingstafton så det blir mys. Men jag ska lägga en helg uppe på Hafsten i sommar och njuta av gamla tider iaf, det får liksom inte rinna ur mig och dessutom blir det lite tripper till Smögen, Lysekil m.m. under den rundan...skönt som fan att träffa gamla barndomsvännerna igen, mycket har ju hänt under dessa alla somrar! Även ut och springa på Hafsten är något som är sjukt mysigt i kvällsolen med utsikten och atmosfären och lukten av sommarängar och kossor haha nää men fan måste dit i sommar och springa!!!

Sitter och kollar på "Svenska Hollywoodfruar" och det är ju verkligen störtsköna kvinnor, även om dom verkar lite efter ibland så va fan, man får ta det med en nypa salt, och dessutom har jag lovat grabbarna att övernatta minst en natt i Hollywood på nåt mansion och vakna upp lite "Tommy Lee-lookalike" i poolen naken med en drink i handen på morgonen och bli serverad frukost,...

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och raka mig,..
goooonaaaattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0