En sen..

bloggning får det bli, det hinner man med innan läggdags. Jag ska upp tidigt imorrn och köra till Malmö för kurs, men jag ser faktiskt fram emot det, dessutom sjukt svensson som deltar i morgontrafiken på motorvägen...kanske till och med köpa en kaffe att suppa på under färden..vem vet...

Jag har faktiskt tagit en liiiten whiskey för att få mina tankar att lugna sig lite...jag känner mig alldeles för pigg för att lägga mig i tid, och whiskey brukar lugna sinnena och samtidigt är det gott, så varför inte en liten jäkel nu när man nått veckans mitt?

Ikväll cyklade jag den sedvanliga rundan förbi Hamnpaviljongen, för att kolla folk och sådana man känner, och man vill verkligen in där och sätta sig...ta sin kalla öl och klunka, sitta och titta folk i solnedgången och bara snacka skit...jag älskar det stället på sommaren, finns det något bättre? Förutom Tivoli som håller hööög klass året om haha
Nä jag har bestämt mig för att åka dit på lördag och sitta under dagen och bara njuta av ledigheten med polarna, japp så får det bli...nu känner jag mig redan lugnare efter detta beslutet..=)

Jag börjar få tillbaka motivationen till att börja springa igen, våren är ju självklart en motivations höjare till detta, så i helgen kommer jag nog ta oskulden på årets första springtur i pålsjö.. kanske möts vi där vem vet..

Nu ska jag lyssna vidare på Saints of Los Angeles med Mötley Crüe och plocka undan lite här...

Sleep tight

Kommentarer
Postat av: sophia

hah you can weep and watch my back as I run past ;)

2010-04-21 @ 23:15:53
Postat av: Miranda

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2012-10-14 @ 08:40:24
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0